Monday, October 22, 2007

Brr...

...ei ei, mul pole külm, tige ma ka pole- kuigi põhjust oleks. Brr...ütles mulle hoopis üks brr... tuttav iga sõna peale brr..., mis ma brr... temaga vahetasin, brr...peol, brr...
Vahel ei pane tähelegi, mis veidrusi msnis kasutad, brr...on siis üks minu omadest. Trükin seda umbes samal moel nagu eesti naised ütlevad mhmh ehk siis see võib tähendada 'kurat teab mida', aga oma multifunktsionaalset sõna ei märka ise ennem kui keegi sulle just muheledes brr...ei ütle.
Brr... kustutasin just orkuti konto ära. Lihtsalt, ilma igasuguse põhjuseta. Nüüd muidugi ei näe, kellel sünnipäev, aga ma nagunii ei suutnud õigel ajal scrappida, nii et vahet pole. Kes teada tahab, kellega käin, kus elan, mitu kilo juures ja palju palka saan, siis helistagu. Numbrit ei anna, pärast ei helistagi keegi.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home