Monday, April 10, 2006

Fleischmarkt

Sheisssse, ma vihkan masinaid!!! Kogu mu tekst kustus ära, täna pole tuju uuesti kirjutada- homme. Lähen vötan ühe kohvi ja siis Karaokele- jeeeei. Ma olen elus kaks korda üksinda laulnud, 1. klassis, kui mängisin etenduses sipelgat ja see kölas nii "Könnin üksi metsa teel, vihmake mul liiga teeb, öhtu juba ammu käes, puhkepaika veel ei näe...aga eemalt "...edasi ei mäleta ja siis 10. klassis tuli kogu kooli ees pöddra maja räppida. Oh seda häbi otsa. Ei teagi kummal rohkem piinlik oli, kas mu emal, kui ta mind 1, klassis teiste vanemate nähes kuulma pidi v+i minul 10. klassis.

http://www.partyface.de/partypics_album.php?SID=&event=1144408455&album=dab

Isver-susver, mu nägu on kohalikul Club Tullinna lehel üleval- ma loodan, et siin löppeb see häbiots :P

Bis später!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hallo!
Was machst du da? Du schreibst so wenig. Wir alle warten deine neue Nachrichten :). Über die deutsche Junge und über Luke und überhaupt. Alles Gute!!!

10:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hallo!
Was machst du da? Du schreibst so wenig. Wir alle warten deine neue Nachrichten :). Über die deutsche Junge und über Luke und überhaupt. Alles Gute!!!

10:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

no vot said kohe kaks korraga....

10:32 AM  

Post a Comment

<< Home