Wednesday, June 06, 2007

Nii igav on, et hakka vöi blogima

Potsatasin nüüd jälle möneks ajaks Trieri ja, kuna mul on hetkel igav, siis lisan oma aktuaalsesse blogisse aktuaalse sissekande. Esiteks on mul on ülimalt kahju lahkuda Tartust hetkel, kui Zavoodis on toimunud kaks positiivset nähet- ei mingeid rövedaid suitsulöhnast läppunud riideid enam ja öllest läbiimbunud piljardilauda, viimane on küll asendunud lauajalgpalliga, mille pärast ilusatel poistel nüüd jällegi rohkem zavoodi asja on.
Teiseks on mul ülimalt kahju löunanaabritest, kes on hakanud samuti totakaid seadusi vastu vötma. Niisiis, kes Riia linnabussiliiklusega kursis pole, vötku teatavaks, et bussiga nr 22 liinil STOCKMANN - LIDOSTA ehk bussijaamast lennujaama (buss on suurem ja mugavam ning ees on lennukimärk turistidele), ei maksa pilet enam 30 santimi nagu viimased kolm aastat, vaid raha vöetakse ka kohvrite eest, kui need on suuruses 30x60x40 vms, ühe kohvri hind on 60 santimi ja sealjuures pole ma kindel, kas istuda tohib, sest koeraga bussis olles istudes on pilet poole odavam kui koeraga seistes. Ja kui bussis poleks olnud kaastundlikku kodanikku, kes mu eest need 60 santimi maksis, olekski mind bussist maha töstetud! Igaljuhul jään ootama aega, kui inimese ruumala eest piletiraha vötma hakatakse.

Aga ma nüüd Trieri Maaülikooli simmanile...:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home